5 najczęściej zadawanych pytań na temat bezprawnej reklamy dla małych firm

Bycie przedsiębiorcą lub prowadzenie małej firmy oznacza, że trzeba nosić wiele kapeluszy. Jednym z najważniejszych jest marketing i reklama kapelusz. Upewniając się, że Twoi potencjalni klienci wiedzą, że istniejesz i wiesz, co robisz, jest niezbędne dla każdej firmy, która chce przetrwać.

Więc po zrobieniu badań, w jaki sposób dotrzeć do rynku docelowego i wybrałeś rodzaj reklamy chcesz uruchomić (druk, internet, radio, itp.), musisz zaprojektować swoją reklamę treści. Czy po prostu niech ludzie wiedzą, że istniejesz? Czy masz zamiar zaoferować specjalną promocję? Lub, masz zamiar powiedzieć wszystkim, dlaczego produkt konkurencji jest gorszy? Niezależnie od tego, co mówisz, należy upewnić się, że wiesz, ograniczenia na to, co można i nie można powiedzieć w reklamie.

Poniżej znajduje się 5 często zadawane pytania od właścicieli małych firm o reklamie.

1. Co kwalifikuje się jako fałszywe reklamy?

Federalna Komisja Handlu jest agencją federalną, która reguluje reklamę. Nazywają fałszywą reklamę „zwodniczą reklamę”. FTC wyjaśnia, że reklama jest wprowadzająca w błąd, jeśli zawiera lub pomija oświadczenie lub informacje, które:

może wprowadzić w błąd konsumentów
jest ważna dla decyzji klienta o zakupie.

Na przykład, nie możesz twierdzić, że 5 z 5 lekarzy stwierdziło, że Twój produkt jest zdrowszy od konkurencji, kiedy badani przez Ciebie lekarze mają doktoraty z dziennikarstwa lub w rzeczywistości nie istnieją. Zasadniczo, po prostu nie okłamuj ani nie wprowadzaj w błąd klientów.

2. Jak bardzo mogę przesadzić?

Choć może chcesz krzyczeć z góry twierdząc, że Twój produkt zakończy głód na świecie, lub dokonać innych wyolbrzymionych roszczeń, nawet jeśli tylko po to, aby zwrócić na siebie uwagę, należy uważać, aby nie brzmieć zbyt poważnie, kiedy przesadzić.

Istnieje cienka granica między oszustwem a przesadą. Częstym przykładem jest sytuacja, w której firma twierdzi, że ma 100 lat doświadczenia, mimo że działa na rynku dopiero od 5 lat. Podczas gdy pracownicy, którzy tworzą firmę mogą mieć łącznie 100 lat doświadczenia, jest to o wiele inne twierdzenie niż to, że firma jest otwarta od 100 lat.

Tak długo, jak przesada są albo wyraźnie oznaczone jako „dramatyzacje,” lub są bardzo wyraźnie satyryczne lub bardzo wyraźnie oznacza jako żart, powinno być w porządku. Wystarczy być ostrożnym z przekroczeniem linii w świat reklamy wprowadzającej w błąd i zachować podstawowe względy reklamowe w umyśle.

3. Czy mogę Badmouth Moja konkurencja?

Absolutnie można bad mouth swoją konkurencję, ale lepiej być w 100% pewni każdego roszczenia można zrobić przeciwko nim, nawet jeśli piszesz nieformalne oświadczenie online. Ważne jest również, aby mieć twarde, udokumentowane dowody każdego roszczenia, które planujesz zrobić przeciwko konkurencji. Bądź ostrzeżony, chociaż, że jest to rzeczy garnitury dostać złożony nad, więc być gotowy do obrony swoich roszczeń w sądzie, jeśli zdecydujesz się je zrobić.

4. Co mogę zrobić z nieuczciwymi lub wprowadzającymi w błąd reklamami mojego konkurenta?

Jeśli podejrzewasz, że reklama konkurenta jest nieuczciwa lub wprowadzająca w błąd, możesz zgłosić to do FTC, i / lub podjąć inne kroki prawne na mocy prawa stanowego, jeśli reklama wpływa na działalność bezpośrednio lub pośrednio. Istnieje wiele roszczeń prawa stanowego, które mogą być dochodzone, jak również odwieczny ulubiony wspólnego prawa roszczenia zniesławienia.

5. Czy mogę twierdzić o mojej firmie na podstawie referencji?

Chociaż możesz wykorzystywać referencje klientów w swojej reklamie (po uzyskaniu zgody klienta, najlepiej na piśmie), to według FKH formułowanie roszczeń opartych wyłącznie na referencjach nie jest w porządku. Chociaż może Ci się wydawać, że referencje klientów pokazują, że Twój produkt pomoże na jakąś konkretną dolegliwość, twierdzenie, że Twój produkt coś robi wymaga bardziej wymiernych i obiektywnych dowodów, takich jak wiarygodne badania naukowe (najlepiej z opublikowanymi wynikami).

Reklama i marketing są pełne pułapek prawnych. Jeśli zastanawiasz się nad wydaniem dużych pieniędzy na marketing małej firmy, a prawdopodobnie powinieneś, nie zapomnij o budżecie na pomoc prawną. Posiadanie przeglądu marketingu dla zgodności prawnej może zaoszczędzić czas, bóle głowy, a nawet pieniądze, w dłuższej perspektywie.

Komentarze |0|

Legenda *) Pola oznaczone gwiazdką są wymagane
**) Możesz używać tych znaczników i atrybutów HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
Kategoria: Inne